Commercie training

Je wilt een excellente verkoper, accountmanager of adviseur worden. Laten we dan eerst kijken hoe excellente verkopers zich gedragen.

Uit onderzoek blijkt dat de excellente verkopers:

  • Het aankoopproces van de klant centraal zetten
  • Stap voor stap naar de deal werken
  • Door betrokkenheid overtuigen
  • De klant per activiteit iets leren

Hoe weten we dit?

  • Thinking fast and slow (Daniel Kahneman)
  • World-class Selling: New Sales Competencies (Lambert); Why do people fall prey to Social Influence Techniques? (Fennis/Janssen/Vohs).
  • Sales competency research report; (Onderscheid tussen 200 topverkopers en 200 gemiddelde verkopers; R&D Group; Forum; De Marco & Maginn)
  • Onderzoek naar aankoopgedrag (Schank/Morgen)

Wat moeten we doen om jou als verkoper, accountmanager of adviseur dit gedrag te leren: We houden het simpel, nooit meer dan drie te leren bewezen principes per training. We gaan veel oefenen, om het nieuwe gedrag ‘in te slijten’.

Wat gaan we je leren:

  • De drie principes van excellente Acquisitie
  • De drie principes van excellente Verkoopgesprekken
  • De drie principes van excellente Onderhandeling
  • De drie principes van excellent Accountmanagement
  • De drie principes van excellent Netwerken
  • De drie principes van excellent Samenwerken

Hoe weet je zeker dat dit werkt?

We doen samen met jou een voor- en een nameting waarin je kunt zien wat je nog moet leren en hoe je het geleerde kunt toepassen. We spreken van tevoren vier SMART doelstellingen af, en volgen de ontwikkeling op de doelstellingen maandelijks. We maken het LEUK en alles is direct (de volgende dag) toepasbaar!

Meer info en aanmelden

Ben je geïnteresseerd? Klik hier om je in te schrijven of om meer informatie aan te vragen.

 

Comeniuslaan 25
1404 AB Bussum
Email: info@akerendam.nl
Telefoon: +31 (0)35 678 22 50